dag 4 - Reisverslag uit Mortsel, België van toekan-flamingo - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Mortsel, België van toekan-flamingo - WaarBenJij.nu

dag 4

Blijf op de hoogte en volg toekan-flamingo

06 Oktober 2016 | België, Mortsel

dag 4:

We zijn wakker geworden door de muziek. Toen hebben we gestretcht en dan zijn we gaan eten. Er waren muffins maar ik heb er geen gegeten. (Josefien)

Wij hebben in ons 'fietsboekje' gewerkt. Wij hebben het letterkoek-spel gespeeld. Je moest een wimpel in je broek steken en als je iemand tikt, mocht je die wimpel afpakken en dan kreeg je zijn letterkoekje. (Jules)

We mochten op het touwenparcours en Jules was geblinddoekt en wij hebben het hele parcours gedaan. Maar de tweede keer was Jules gevallen. Ik was de begeleider. (Jente)

Wij hebben bij het middagmaal allemaal een smoske gemaakt en het was heel lekker. Na het eten, heeft juf Kristina met Dramane ons laten schrikken. (Matthew)

Wij waren gisteren naar de dierentuin geweest en dat was heel leuk. Vandaag heeft Jules een bloedneus gehad op de kamer. (Basil)

Nu gaan we zwemmen.

  • 06 Oktober 2016 - 17:21

    Valerie:

    dag Noa,
    vandaag heb ik je briefje ontvangen. Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt,buiten het eten dat niet "mega"lekker is.
    Nog 1 nachtje slapen en we zien mekaar weer.
    Morgen komt papa je halen, en ik zie je 's avonds.
    Geniet nog van je laatste nacht en dag,
    En vergeet niks in te pakken hé....!!!!
    xxxxx
    mama

  • 06 Oktober 2016 - 18:51

    Adelin En Jessica Brasseur:

    Hallo Jules en Basil,

    Bedankt voor jullie Briefje, het is super jullie mee te kunnen volgen op de computer.
    Wat ziet het er leuk uit ginder!
    Hebben jullie onze kaartjes aangekregen die we zelf zijn komen bussen?
    We kijken er naar uit jullie morgen terug te zien en jullie verhalen te horen.

    dikke kus van papa en mama

  • 06 Oktober 2016 - 20:35

    Annelies Boost:

    Dag Charlotte & Josefien,

    Tof om zo veel vrolijk lachende gezichten te zien op de foto's. Zo te zien hebben jullie megaveel plezier. Morgen de laatste dag...ik ben al benieuwd hoe jullie 'gepimpte' fietsen er uit gaan zien! Hopelijk is de zon morgen van de partij voor jullie fietstocht richting Mortsel.
    Ik kijk er erg naar uit jullie morgen terug te zien!
    Dikke knuffel van mama en al jullie knuffels xxx

  • 06 Oktober 2016 - 20:59

    Papa Charlotte & Josefien:

    Hallo dames,

    Hartelijke dank voor jullie leuke briefje. De werpzoen vanop de St Romboutstoren is goed aangekomen op kantoor :-)
    Hopelijk hebben jullie morgen de wind in de rug en zien ik jullie snel.
    Nog veel plezier de laatste dag

    Papa

  • 06 Oktober 2016 - 21:01

    Liesbeth (mama Magali):

    Dag lieve Magali,

    Het is nu echt wel stil in huis zonder jou...
    De buurmeisjes zijn vanavond nog op de trampo komen spingen.
    Het eerste wat ze vroegen is: "Hoe gaat het met Magali?'
    Mijn antwoord; " Ik denk dat ze het super naar haar zin heeft."

    We duimen voor jullie allemaal dat het droog zal blijven morgen!
    Anders nog eens goed in je rugzak kijken want daarin zit een regenbroek verstopt.

    Veel succes op de terugweg.
    Ik kijk er alvast naar uit jullie met een brede, trotse glimlach te zien aankomen op Steenakker.

    Tot morgen! mama Liesbeth

  • 06 Oktober 2016 - 21:18

    Liesbeth (mama Magali):

    Nog een laatste vraagje: "Wie zijn die bizarre dames die de hele tijd op de foto's verschijnen???"
    Misschien eens uitleggen hoe je die in de Nekker ontmoet hebt:)

  • 06 Oktober 2016 - 21:51

    Ruth :

    Helaba lieveke,
    Mama mist je nu wel heel erg hard, ik zal heel blij zijn dat het morgen 3u is.

  • 06 Oktober 2016 - 21:53

    Hilde:

    Hoi Manu,

    Wat ziet het er daar gezellig en leuk uit!
    Ik denk dat je je al goed geamuseerd hebt en dat je weer veel te vertellen gaat hebben wanneer je thuis bent
    Ik ben alvast benieuwd om te horen hoe het was.

    Dikke knuffel,
    Wim en Hilde

  • 06 Oktober 2016 - 22:07

    Chris Spoormans:

    Lieve Magali,
    Bedankt voor uw briefje en de verjaardagwensen. Nog één nachtje slapen en dan naar Schoten.
    Ik denk dat Axelle, mama, papa en MISTI en HOBBERT heel blij zullen zijn dat MAGALI terug is.
    Oma gaat morgenavond even bellen om de fantastische verhalen te horen.
    Een goede en leuke fietstocht naar Mortsel.
    Veel liefs.
    Oma en Opa

  • 07 Oktober 2016 - 08:29

    Ann Cosaert:

    Hoi Sten,

    We hebben je briefje gisteren aangekregen. Dankjewel hoor. Waren we heel blij mee.

    Vandaag gaan jullie de fietsen 'pimpen'. We zijn benieuwd hoe ze er gaan uitzien! Tof!!

    We duimen voor een zonnetje vandaag en een goede fietstocht terug naar huis.

    Tot straks,
    liefs,
    mama, papa en Lars


  • 07 Oktober 2016 - 15:44

    KJETIL:

    DE FIETS KLASEN WAS SUPER TOF!

  • 07 Oktober 2016 - 16:11

    Liene:

    Het was een SUPERLEUKE fietsweek!!! En nu ga ik uitrusten terwijl mama mijn koffer leegmaakt

  • 07 Oktober 2016 - 16:44

    Magali:

    Fietsklassen was SUPER!!!

    Ik vind het erg dat het voorbij is, maar ik ben wel blij om mama, papa en Axelle terug te zien.


  • 07 Oktober 2016 - 17:18

    Josefein:

    Liefste juf Marie en Kriestiena de fiets klasen was supar leuk n juli zijn lueke jufen (Josefien)


  • 07 Oktober 2016 - 17:41

    Charlotte :

    Dag liefste juffen ik vont fietsklassen SUPER ! Ik vint het wel spettig dat het gedaan is maar toch von ik het SUPER! De foto s zijn tof maar ik ben ok wel blij dat ik mijn mama en broer trug zie maar ik kan al zeker niet zeggen dat het saai was julie zijn alebij kij tofe juffe en bedankt voor het leuke weekje groeten Charlotte

  • 07 Oktober 2016 - 20:08

    Charlotte:

    dag liefste juffen ik vont fietsklassen super tof juf kristana is een super lieven juf de peos is mee aan het zien ik vont het lekker eten de stintromboutstoren von ik wel hoog mar ook intresant meester jeak was een hel intresante meester hij kende veel over de toren placendal was ok super tof de gits was wel lief de fiets pipiem was ok super tof het is wel spetijg dat het gedaan is juf marie was ok heel lief spijteg dat het maar 5 dagen waren maar toch vont ik het super tof we moeten drug beginen met werken spetijg genoeg al geluk haden we mandag geen school mar toch vliegen we er trug in en nog paar wekjes en het is al herfst vakantie en helowin en spageti avond ik hop dat het even lekker is zo als de andere jaren egelijk hoef ik dat niet te zeggen want als op school is lekker ik vont fietsklassen super !!!

  • 07 Oktober 2016 - 20:23

    Josefien :

    liefste jufen het was echt en super week en ik heb er van genoten en ik hop ideren en ik ben spijtg genoeg al tuis maar de fiesklasen was top en juf kriestina is en echte top juf en juf marie ok en (josefien)

  • 08 Oktober 2016 - 08:20

    Charlotte:

    goeienmorgen vaandag weer een nieuwe dag ik vont het super !!!

  • 09 Oktober 2016 - 20:48

    Noa Paridaens:

    Hallo liefste juffen van de hele wereld ik von fietsklassen heel leuk ik wil het zeker zog eens doen ik was ook heel blij dat ik met nanoi en maissa en fenna en zo op de kamer lag en ik vond het heel leuk en hopelijk gaan we het zog eens doen en ik weet da jullie die twee gekke madammen waren ik vond het ook leuk om de fietsen te versieren en hopelijk gaan we het natuurlijk nog eens doen dus vrijdag was het een leuke dag maar toen ik thuis kwam die volgende dag was mijn konijn gestorven jammer genoeg groetjes noa

  • 09 Oktober 2016 - 21:07

    Noa Paridaens :

    Maar gelukkig hebben we nog één konijn de wildste jammer Jenoeg want die is van mijn broer maar nu is die ook van mij want mijn broer gaat bijna nooit naar snuffy want het konijn da gestorven is dus mijn konijn heet snoepy maar nu is snuffy van mij want snoepy is gestorven dus nu heet ik snuffy snoepy otanders heb ik te veel verdried toen da snoepy overleed maar maandag gaan ik en mijn tante ekstra speelgoed voor snuffy kopen groetjes noa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

toekan-flamingo

fietsklassen

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 7115

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2016 - 07 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: