Eerste dag!!! - Reisverslag uit Mortsel, België van toekan-flamingo - WaarBenJij.nu Eerste dag!!! - Reisverslag uit Mortsel, België van toekan-flamingo - WaarBenJij.nu

Eerste dag!!!

Blijf op de hoogte en volg toekan-flamingo

03 Oktober 2016 | België, Mortsel

De fiestocht was leuk maar wel een beetje nat. Yens

Dag mama en papa het was leuk om te fietsen . We vertrokken in de regen en eventjes zijn we gaan schuilen. We reden langs de spoorweg tot in Mechelen. En we zijn gestopt in Katelijne.
groetjes Elijah.

Hoi allemaal,
We hebben een leuk spel gespeeld met Russische dokters, Svetlana en Shenaia. We hebben een ambulance nagedaan, we hebben onze voeten aan elkaar geknoopt. We moesten zo over de brug stappen. En ook nog veel andere opdrachten. De dokters moesten daarna terug naar Rusland. Het is heel mooi weer geworden. Er waren coole mannen die salto’s maakten. Nu gaan we eten. Daaaaaaaaag!
Groetjes, Fenna, Maissa, Noa xxxx

Het was een leuke fietstocht maar ook kort. Wij zijn naar het restaurant geweest. Wij hebben onder de bomen geschuild. Yusuf

Liefste mama we zijn voorbij je werk gereden we zijn goed aangekomen we hebben nog even in de speeltuin gespeeld. Daarna zijn we gaan eten we hebben krieken met gehaktballen gegeten. Daarna hebben we een spel gespeeld en we hebben een vieruurtje gegeten en we hebben al in ons boekje gewerkt. Groeten uit Mechelen!
van Charlotte

ps: de foto's volgen!!

• 03 Oktober 2016 - 19:40

Sarah Van Eyck:

Hey Lunake we hebben jullie foto's gezien en het doe me super goe om je gelukkig te zien mama en papa zijn super fier op jou en engi da we willen is da je u amuseert en heel snel terug naar huis komt we misen je egt kei hart kusjes van je mama papa en liley de kapoen xxxxxxxx love jou Lunake

• 03 Oktober 2016 - 20:00

Annelies Boost:

Dankjewel Charlotte voor je leuke verslag! Hier thuis is het heel stil zonder jullie. Josefien, hopelijk zijn alle fietszenuwen weg en kan je deze nacht rustig slapen :-). Liefs van mama en Lode

• 03 Oktober 2016 - 20:36

Anja Blommaert:

Dag Yens,
    Mooie prestatie

• 03 Oktober 2016 - 20:39

Anja Blommaert:

Dag Yens,
    Mooie fietsprestatie vandaag. Ik heb aan je gedacht vanmorgen tijdens de regenbuien.
    Maak er nog een fijne week van. We blijven je volgen.
    Groetjes, mama & Patrick xxx

• 03 Oktober 2016 - 21:08

Myriam Mimouni (mama Manu):

Dag Manu,
    Knap gedaan man! Super! Gelukkig is in de namiddag de zon er door gekomen! Je ligt nu al in dromenland maar toch een kusje op je neus! ;) Love you! mwah! Mama
    PS. je mag twee keer raden wie je mist... inderdaad: Yamuna! Typisch hé! ;)

• 03 Oktober 2016 - 21:14

Lieve :

Dag Fenna en natuurlijk alle vriendjes,

Wat heb ik aan jullie gedacht met al die regen.
    Fijn om te lezen dat jullie allemaal goed en wel, maar nat zijn aangekomen.
    En blijkbaar spelen jullie leuke spelletjes!
    Nu zullen jullie al in jullie bedjes liggen en hopelijk snel slapen.
    Nog heel veel plezier!

mama

• 03 Oktober 2016 - 22:18

Nonkel Joris:

Hallo Josefien en Charlotte,

Heel veel plezier op jullie fietskamp en we gaan jullie zeker volgen. Hopelijk moeten jullie niet al te veel meer door de regen fietsen en spelen.

Groetjes van nonkel Joris, tante Liesbet, Inse en Warre

• 03 Oktober 2016 - 22:26

Ruth:

Helaba Lieverd,

We hebben al leuke foto's gezien, zo te zien aan je glimlach verveel je, je zeker niet. :-)
    Have fun, Kjetil, LYTTMAB

xoxo
    Mama

• 04 Oktober 2016 - 07:11

Joeri & Ann:

Goede morgen Sten,

Jullie zullen wel lekker geslapen hebben na zo'n tochtje.
    Ook de zon was gelukkig van de partij en wat een leuke foto's.
    Veel plezier met de beklemming van de Sint-Romboutstoren, we
    zijn benieuwd hoe ver je kan kijken.
    Maak er een leuke dag van !

Dikke knuffels Papa, Mama en Lars.

• 04 Oktober 2016 - 07:45

Tamara & Wim:

Dag Kjetil,

Jullie hebben volgens mij wel flink gefietst door die regen. Nu mag het zonnetje gaan schijnen dat je lekker kan genieten van deze week met je schoolvriendjes.
    Nog heel veel plezier daar en tot snel!

Dikke kus en veel groetjes,
    Tamara & Wim

• 04 Oktober 2016 - 07:57

Valerie:

kiekeboe Noa,

Lekker geslapen,t zal wel leuk geweest zijn zo met zoveel meisjes op de kamer. Jullie hebben de juffen toch niet wakker gehouden?!
    Noa,hopelijk is je buikpijn van gisteren voorbij en kan je voluit genieten.

Veel plezier,
    dikke knufs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    mama

• 04 Oktober 2016 - 09:20

Adelin En Jessica:

Hallo Jules en Basil,

Zo te zien op de foto's amuseren jullie je supergoed
    Geniet van jullie bosspel en dagje Mechelen met deze toffe groep.
    Papa en mama genieten ondertussen van een paar vrije dagen in Holland, hopelijk komt ons kaartje tijdig aan!
    Dikke kus van papa en mama

• 04 Oktober 2016 - 09:29

Mieke Halsberghe:

Dag lieve Nina

hopelijk plenste de regen niet te hard tijdens het fietsen :-)
    Ik lees bij de andere verhalen dat jullie al veel plezier gemaakt hebben en balletjes met kriekjes hebben gegeten ...hmmmm....lekker !

Hebben jullie nog lang getetterd, 's avonds in bed ??????

Geniet nog van deze fietsklassen!! Dikke kussen, mama en papa (en ook van Ashley :-) en van Tijgertje en Vlekje)

• 05 Oktober 2016 - 13:27

Keymolen :

Leuk zo eens enkele dagen weg met de vrienden ... ik heb de foto's gezien en ik denk wel dat het daar heel tof is . Geniet van deze mooie dagen en deze fietsklassen. Pitje Peter ;)

• 05 Oktober 2016 - 13:28

Keymolen Peter:

• 07 Oktober 2016 - 19:15

Nanoi:

Hoi alemaal ik heb een toffe fiets klassen gehad het waren. leuk spelletjes voor my tog
    Ik heb ook gelagen aan tafel en het was soms leker eten en het was een leuken verjaardag ❤️❤️❤️❤️