Dag 2 namiddag + dag 3 - Reisverslag uit Mortsel, België van toekan-flamingo - WaarBenJij.nu Dag 2 namiddag + dag 3 - Reisverslag uit Mortsel, België van toekan-flamingo - WaarBenJij.nu

Dag 2 namiddag + dag 3

Blijf op de hoogte en volg toekan-flamingo

05 Oktober 2016 | België, Mortsel

dinsdag

Ik vond het heel erg leuk op de Sint-Romboutstoren, maar ik vond het een beetje eng bij de grote klokken (Sten)

Bij de toren was er veel wind. En het waren veel trappen (Nina)

Wij hebben heel erg veel kleine huisjes gezien en autootjes die op speelgoed leken. Het viel een beetje tegen want het was mist en we konden Brussel niet zien. (Matthew)

De verrassingsactiviteit van juf Heleen was leuk:

Ik vond de appelsienendans leuk. Ik moest dansen met Miro (Jules)
Het was heel leuk. Juf Nicky en juf Gitte waren ook gekomen, ze hadden K3 kleren aan. (Basil)
Bij de dansavond hebben we stoelendans gedaan, bij de toekans heeft Manu gewonnen en bij de flamingo's Kjetil. (Liene)


woensdag:

Wij zijn vandaag naar Planckendael geweest. Wij hebben een rondleiding gekregen van een gids. Hij heeft verteld over planteneters en vleeseters. (Manu)

We zijn naar de olifanten gaan kijken en ook naar de rode panda. Wij hebben ook in de speeltuin gespeeld. Als de neushoorn 2 jaar is, heeft hij alles geleerd en gaat hij weg van zijn mama. (Dramane)

Planckendael was heel leuk, zeker met Jente. De mensen waren heel vriendelijk, ze wezen ons de weg. (Miro)

Ik heb mijn verjaardag goed gevierd. Het was leuk om in Planckendael rond te lopen. Het was een leuke verjaardag. (Nanoi)

groetjes van ons allemaal




  • 05 Oktober 2016 - 19:09

    Ashley (zus Nina):

    Wat gaan jullie morgen doen ? Vanmiddag heb ik leuk met mijn vriendinnetjes gespeeld. We hebben nonkel Tom zelfs geschminkt :-)
    Ik ben blij dat ik terug naar mijn oude school mag gaan.
    Ik wil ook graag op fietsklassen met mijn vrienden !!
    Nog veel plezier en ik zal wel naar school gaan en leren.
    Dikke knuffel, Ashley

  • 05 Oktober 2016 - 20:41

    Axelle En Kristof:

    hello magali en vriendjes, het ziet er daar allemaal heel leuk uit in Mechelen. met Hobbert enMisty gaat alles goed. Ik zorg heel goed voor ze. Kom maar gauw naar huis want we missen jou allemaal. kusjes.

  • 05 Oktober 2016 - 20:53

    Annelies Boost:

    Dag bollekes Charlotte en Josefien, leuk om jullie te kunnen volgen via deze blog! Deze woensdagnamiddag was het hier heel stil en hebben de buurmeisjes en ik veel aan jullie gedacht. Met Lode en zijn vriend Lars ben ik naar de film geweest in Mechelen (dat is vlakbij de Nekker zag ik), ik heb jullie enkele kushandjes gestuurd!
    Ik ben benieuwd wat de gids jullie allemaal heeft verteld vandaag. Ook hoorde ik iets van een rode panda (Josefien?).
    Heel veel plezier nog in Mechelen met hopelijk veel zon en leuke vrienden!
    Knuffels en een zoen, mama

  • 05 Oktober 2016 - 21:04

    Lieve:

    Dag Fenna,

    Tom is vanmiddag aan de Nekker geweest,maar hij vond de brievenbus niet:-)
    Maar hij heeft het tussen de rode deur aan de ingang gestoken, hopelijk vinden ze het.
    Als je dit leest is het nog één keer slapen en dan is het al voorbij.
    Hopelijk niet te veel regen als jullie vrijdag terug fietsen.

    Dikke zoen van mama en de groetjes van Vic

  • 05 Oktober 2016 - 21:04

    Lieve:

    Dag Fenna,

    Tom is vanmiddag aan de Nekker geweest,maar hij vond de brievenbus niet:-)
    Maar hij heeft het tussen de rode deur aan de ingang gestoken, hopelijk vinden ze het.
    Als je dit leest is het nog één keer slapen en dan is het al voorbij.
    Hopelijk niet te veel regen als jullie vrijdag terug fietsen.

    Dikke zoen van mama en de groetjes van Vic

  • 05 Oktober 2016 - 21:15

    Mieke:

    Dag Liene
    Het is hier al de hele week zo stilletjes zonder jou... Moes is al enkele keren in je bed gaan zoeken, maar ze moet niet lang meer wachten voor ze je terugziet

  • 05 Oktober 2016 - 21:27

    Chris Spoormans:

    Dag Magali en al uw vriendjes,

    Opa en oma zijn net terug van een uitstap. Wij hebben prachtig weer gehad. Volgens de verslagen en de foto's zien wij dat onze lieve kleindochter zich goed amuseert. Heb je onze brief reeds ontvangen?
    Wij wensen je morgen nog een zonnige leuke dag en tot wederhoren.
    Opa en oma

  • 06 Oktober 2016 - 00:03

    Moeke Van Nanoi:

    Hallo Nanoi,

    Wat goed dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
    De dieren hebben ook mee kunnen vieren, haha.
    Hopelijk kan je nog veel leuke dingen doen.

    Dikke knuffels,
    Francois en Moeke <3 <3 <3

  • 06 Oktober 2016 - 07:07

    Ann Cosaert:

    Dag Sten,

    Wat een mooie foto's vanop de Sint-Romboutstoren. Zo hoog!
    En wat moeten die klokken groot geweest zijn.
    Dat willen Lars, papa en ik ook wel een keertje zien.
    Nu jij zoveel weet van die toren, kan jij volgende keer misschien onze gids zijn?

    En vandaag zijn jullie gaan zwemmen? Tof!
    Echt iets voor een waterratje zoals jij he...

    Nog veel plezier daar en tot morgen.

    Knuffels van,
    mama, papa en Lars



  • 06 Oktober 2016 - 08:21

    Jolien:

    Heeeeey Kjetil
    Hoe is het daar?
    Ik lees dat je al heel veel hebt gedaan amai
    Zelfs naar Planckendael geweest!! Was het leuk?
    Ik hoop dat je niet teveel regen had he want als ge dan zo moet fietsen...
    En ik maar op school zitten :( wat ben ik jaloers!! Hihi
    Dikke kusjes van Zina en Jolien xx

  • 06 Oktober 2016 - 10:11

    Mieke Halsberghe - Mama Nina:

    Hey Nina, ik zie dat je steeds dezelfde broek aan hebt; je weet dat ik voor elke dag een andere broek heb meegegeven he :-) HIHI
    Veel plezier vandaag bij het zwemmen !!
    Groetjes aan iedereen.

  • 06 Oktober 2016 - 11:14

    Tony (papa Liene):

    Hoi Liene,

    Wat een leuke dingen doen jullie allemaal.
    Reuze benieuwd om jou verhaal te horen. Ondertussen genieten we nog wat verder van de fijne foto's en verhalen hier op de site.
    Tot morgen! :))

    Lieve kus & knuffel

  • 06 Oktober 2016 - 18:45

    Eva:

    Dag Elijah,

    Heb je een leuke dag gehad vandaag? En hoe was het zwemmen?
    Gisteren was het leuk in Planckendael hé!
    Wij gaan vanavond naar een optreden van Tamino kijken, joepie!
    Jammer dat je er niet bij bent.

    Hopelijk is het morgen ook nog een fijne dag!

    Knuffel & kus,
    mama

    Veel fietsplezier aan iedereen voor morgen en dankje aan de juffen voor de mooie foto's :)


  • 06 Oktober 2016 - 21:08

    Miranda :

    hey schattie , ik zie dat je het echt naar je zin hebt daar dat doe mama veel plezier , merciekes voor u lief kaartje heb het vandaag aangekregen amuzeer je nog maar goed en ik zie je morgen .

    dikke knuff mama

  • 07 Oktober 2016 - 17:30

    Josfeien:

    Hooi allemaal spijteg genoeg zi de fietsklasen der al op maar ik heb er van genoten en ik hop ideren en nieks was saai op fietskasen en nu is het weer spinteg genoeg weer les maar die
    t ga ik nooit zomar vergeten mmar ik ben wel blij dat ik mijn ouders trug zie groeten (Josefien)

  • 09 Oktober 2016 - 22:58

    Oma Van Nina:

    Een super proficiat aan al de juffen en meesters voor deze prachtige fietsweek die jullie voor onze kleindochter en alle andere klasgenoten organiseerde. Bedankt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

toekan-flamingo

fietsklassen

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 7101

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2016 - 07 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: