Tweede dag (voormiddag) - Reisverslag uit Mortsel, België van toekan-flamingo - WaarBenJij.nu Tweede dag (voormiddag) - Reisverslag uit Mortsel, België van toekan-flamingo - WaarBenJij.nu

Tweede dag (voormiddag)

Blijf op de hoogte en volg toekan-flamingo

04 Oktober 2016 | België, Mortsel

Hoi iedereen het eten van het ontbijt is lekker en we hebben ook een verfspel gespeeld. (Kjetil)

Nu zitten we in de speelzaal brieven aan het schrijven en we hebben ochtendgymnastiek gedaan. (Jente)

Lieve ouders, wij hebben en leuk verfspel gespeeld en wij zij postkaarten aan het schrijven. Straks gaan we de Sint-Romboutstoren beklimmen. (Magali)

Vanmorgen waren er twee chichi-mensen die onze kamer kwamen nakijken. Wij hebben stickers gekregen omdat we flink zijn gaan slapen en omdat onze kamer was opgeruimd. (papa, jij gaat hiervan verschieten) Het fietsen was leuk. (Josefien)

Ik vond het verfspel heel leuk. Je moest lopen en onze tekening van de toekan en flamingo inkleuren. We moesten onze vinger in de verf doppen. Als de tikkers ons tikten, moesten wij onze verf afgeven. (Luna)

• 04 Oktober 2016 - 13:55

Liesbeth Theys:

Heleba Magali (& natuurlijk ook Co),

Hopelijk heb je goed geslapen (niet te veel getaterd in bed :) en is je gezicht weer helemaal mooi. Je mag nog een toepasselijk kaartje van ons verwachten...

Aan de foto's te zien, amuseren jullie je te pletter!
    Heel fijn dat we jullie avonturen zo kunnen volgen.
    Geniet er maar van en laat op de St Rombouts maar eens horen dat "toekan-flamingo" er is.

Dikke kus, mama Liesbeth

Nog een berichtje van de konijnen: We hebben eindelijk nieuwe korrels gekregen!
    Tegen de tijd dat jij zal thuis zijn, zullen we lekker rond en gezond zijn. Just the way you like us!
    Miss Misti & cuddly Hobbert

• 04 Oktober 2016 - 17:17

Sarah Van Eyck:

hey lunake we hopen da je heel goe geslapen heb en we misen je kei hart en we willen da je er van geniet en da het maar snel vrijdag is dikke zoen mama en papa en je zusje liley we houden heel veel van je lunake xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 04 Oktober 2016 - 20:02

De Liefste Tante Van Heel De Wereld(tante Sarah):

Hey kjetil
    Even een berichtje van tante sarah hoe us het daar?? Hopelijk was je niet te moe van het fietsen na die lange tocht? Wij gaan sebiet naar de kermis en naar het vuurwerk spijtig dat je er niet bij bent maar we maken dat nog wel eens goed he

• 04 Oktober 2016 - 20:13

Oivi:

Hallo Kjetil ,

Heb je goed geslapen ? Was je niet te moe van het fietsen ?
    Is het daar leuk ?
    Valt het weer wa mee?
    Jullie doen wel leuke dingen hé.
    Amuseer je nog heel goed .

Groetjes Oivi xxx

• 04 Oktober 2016 - 20:33

Annelies Boost:

Josefien, nog eens een hele dikke proficiat omdat je helemaal met de fiets in Mechelen bent geraakt gisteren! Supergoed gedaan! Charlotte, heb je alle treden van de Sint-Romboutstoren kunnen beklimmen? Het ziet er heel gezellig uit in Mechelen!
    Veel plezier in Planckendaal morgen, maak er een beestig leuke dag van!
    Dikke knuffels van alle panda's, varkens, broer Lode en mij

• 04 Oktober 2016 - 20:49

Wim Van Eyken:

Ahah Josefina,
    Dus je kan well jell Kameren opruimen

• 04 Oktober 2016 - 21:55

Opa En Oma Van Nina:

Lieve Nina, wij hebben al erg leuke foto's gezien en merken dat iedereen zich erg goed amuseert. Wij hopen dat de volgende dagen het zonnetje goed blijft schijnen. En dan komt er nog een leuke fietstocht naar huis !
    Opa en oma

• 04 Oktober 2016 - 23:38

Myriam Mimouni (mama Manu):

Dag Manu,

coole foto'svan het verfspel!
    Veel plezier in Planckendael morgen (vandaag voor jou). Het gaat droog en zonnig zijn, oef! :)
    En neen, Yamuna en ik gaan jou niet komen bespieden. We hebben beiden te veel huiswerk. ;)
    Miauw groetjes van Tijgertje en Streepje. Ze hebben je bed ingepalmd...

groetjes,
    Mama en Yamuna <3

• 04 Oktober 2016 - 23:42

Iris Verschueren:

Hey Manu,

Het ziet er daar geweldig uit! Leuke foto's! Ik kan niet wachten om je verhalen te horen.

Geniet er nog van en tot snel.

Love you <3

Kusjes van je meter Iris

• 04 Oktober 2016 - 23:59

Moeke Van Nanoi:

Hallo Nanoi,

Gelukkige verjaardag!!!

Een hele fijne dag. Wat leuk dat je dit nu kan vieren in Planckendael.

Knuffel van François en Moeke <3

• 05 Oktober 2016 - 07:42

Ann Cosaert:

Hoi Sten,

Dat verfspel zag er héél leuk uit. Heerlijk, zo ravotten en spelen!
    Wat een geluk heb jij om zo'n weekje vakantie te hebben.

En vandaag naar Planckendael.
    Doe de olifanten de groetjes van ons he...

Nog veel plezier daar!
    Knuffels van ons allemaal,

mama, papa en Lars

• 05 Oktober 2016 - 08:50

Mama Nanoi:

Lieve Nanoi !

Gelukkige Verjaardag lieve schat van ons !!!
    10 jaar, wat ben je groot nu.
    Wat leuk dat je uw verjaardag kan vieren met al je vriendjes.
    Geniet er maar van !

We kijken al uit naar je verhalen.

Dikke knuffels en ontelbaar veel kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mama & Pepe

• 05 Oktober 2016 - 08:58

GEOFFREY:

Liefste Nanoi,
    een hele gelukkige verjaardag van uw papa, je zus Nina, bonnie en bompi
    amuzeer je in Plankendael
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 05 Oktober 2016 - 09:53

Mieke Halsberghe (mama Nina):

Dag Nina!
    vandaag schijnt de zon en gaan jullie naar Planckendael. Dat is goed gepland :-)
    Zo'n hele week leuke activiteiten doen, wat een luxe! Laat de rest maar flink naar school gaan en lessen volgen....
    Ashley heft haar eerste schooldag achter de rug, op haar oude school en dat ging goed.
    Ze mist jou ook ! Geloof je dat ?? Haha

Hopelijk heb je vrijdagavond nog energie om naar de karate te gaan met papa !!

Dikke kussen en knuffels van mama en papa (en Ashley)

• 05 Oktober 2016 - 10:40

Lieve:

Dag lieve fenna,

Hoe gaat het daar? Mama heeft gisteren heel hard gewerkt voor de jaarmarkt. Ik moest al op 5.30u op het plein zijn. Maar we hebben goed verkocht:-) En Tom heeft me geholpen. 's Avonds zijn we naar het vuurwerk gaan kijken met Vic,oma en opa en tante Ann en nonkel Michaël. Nu moest tante Ann niemand zijn oren dicht houden hé;-)
    Nadien is Vic bij oma gaan slapen en ben ik met de mama van Stien en Rein naar de fuif geweest.
    Het was leuk,maar heel vermoeiend.
    En jij nog niet te moe van al dat fietsen? Of doen je benen en je poep nog niet teveel pijn?
    Het zal snel vrijdag zijn en dan kan je het ons allemaal vertellen. Dan gaan we naar een restaurantje dat jij mag kiezen.
    Ben je vandaag Nanoi haar kaartje niet vergeten? Want ze is jarig hé!

Nog heel veel plezier en een hele dikke knuffel
    Mama

I LOVE YOU xxx

• 05 Oktober 2016 - 12:54

Miranda :

Hey, lieve schat ,, hopelijk heb je veel plezier daar .maar aan de foto's te zien is dat geen probleem
    Het is hier heel stil zonder u , dikke knuff

mama , renaldo'tje en fee'ke

• 05 Oktober 2016 - 13:00

Willy:

Dag kjetil,

Niet thuiskomen als een neger.

X
    Va

• 05 Oktober 2016 - 15:14

Mony En Tikki:

Dag lieve Noa,

Hoe gaat het daar? Is de fietstocht meegevallen, geen te zere benen? Leuke foto's!! Plezier maken lukt wel denk ik (aan de foto's te zien). Amuseer je nog maar goed en tot vrijdag, dan kan je ons alles vertellen.

Groetjes, knuffels en kusjes

Mony, bompi,

Tikki & Joy

Snoopy & Snuffy

xxxxxxx

• 06 Oktober 2016 - 19:07

Tante Chantal:

Hey manu,

Toffe foto's het ziet er daar echt wel leuk uit. Hoe was het in planckendael? Veel dieren gespot? Morgen is het alweer de laatste dag dus ik zou zeggen geniet er nog efkes van voor je weer naar huis gaat bij de mama en yamuna. Hopelijk zien we elkaar weer vlug eens weer zodat we al uw verhalen kunnen horen.
    Groetjes van ons allemaal
    Pitje peter,tante chantal,femke,imke en anke